Інформація для батьків про монтессорі
Ця стаття була розроблена, щоб підтримати вас різними ідеями:
➜ які ви могли б реалізувати зі своєю маленькою дитиною, щоб допомогти йому / їй розвиватися способами,
➜ які будуть розвивати почуття незалежності, самоповаги, миролюбності і пристрасті до вибору роботи.
Сподіваємося, ви вважаєте це за необхідне.
- Трепетно ставитеся до ніжного паростку кожного устремління малюка!
- Навчіться бачити і розуміти те, що приховано за, ще невмілими, діями маленької людини!
- Пам'ятайте, що дитина працює 24 години на добу з такою інтенсивністю, яка дорослим практично не доступна!
- Тільки батьки і педагоги здатні направляти цю здатність дитини або на користь, або на шкоду.
- Ми бажаємо Вам прийняти рішення і привести свого малюка до нас! Наші професіонали допоможуть Вам і вашій дитині отримати все найкраще від цього віку.
- Ми так само бажаємо Вам після закінчення Монтессорі-групи 3-6 прийти в наш клас школи 6-12.
- Тоді все, що отримав Ваша дитина у віці 3-6 стане благодатним грунтом для гармонійного розвитку і навчання в школі Монтессорі.
Що вміє дитина в групі Монтессорі тоддлер
Самообслуговування
– дитина одягається і роздягається самостійно, з визначеною допомогою батьків
– може самостійно вимити руки з милом, вмитися і скористатися рушником
– може самостійно користуватися туалетною кімнатою
– контролює власні фізіологічні потреби
– самостійно користується носовою хусткою
– їсть акуратно
– миє самостійно посуд
– виконує доручення з декількох дій (віднести, поставити, принести)
Мова
– дитина застосовує різні слова щоб описати свої бажання, почуття, враження
– задається питанням пізнавального характеру (де? Куди? Чому? Коли? І ін.)
– значна кількість звуків вимовляє вірно, голосні – приголосні
– може говорити спасибі, а також слова вітання – прощання
– користується словами може поєднати їх в словосполучення (мама дай, папа відкрий)
– може імітувати звуки тварин
– може виконати прохання дорослого – дай мені те, то
– намагається повторювати за дорослими нові слова
Соціальна емоційна сфера
– дитина радіє схваленню
– проявляє ініціативу самостійність в діях
– відчуває радість, коли вдалося щось здійснити, чогось досягти
– проявляє почуття гордості за себе
– допитлива дитина
– володіє невербальними засобами емоційного контакту, власні почуття проявляє поглядом мімікою
– описує словами власні емоційні стани
Кожна дитина без винятку унікальна, тому підхід обов’язково індивідуальний
Хочете отримати більше інформації або записатися на екскурсію – знайомство з нашим садком і школою? Телефонуйте: